tisdag 8 november 2011

Mig

Jag är Agnes och har en stor familj där jag är yngst av 7 syskon. Jag delar livet med min pojkvän Jonathan och så klart nära och kära som det gärna kan bli fler av.  Jag dagdrömmer om att göra så mycket mer en det man redan gör, utvecklas, skaffa familj och få en egen lya att pyssla med... Det där sista kommer i alla fall hända hyfsat snart. Något av det bästa som finns tycker jag är att skratta, dansa, umgås, fotografera, resa, film, mat och mycket mer.

Jag har en annan blog, som jag inte har bestämt mig om jag ska ta bort ännu.. http://agneso.tumblr.com/
Jag gillar designen på den bättre men det negativa är att jag inte kan få några kommentarer, ingen positiv...eller negativ kritik. Det är jag intresserad av att få därför skaffade jag den här bloggen och hoppas den fattar tycke för er!

I slutet av en bra bok stod det: De mest tillfredställande är att vara behövd.
Man kan också se det som att det mest tillfredsställande för människan är att ta hand om andra,
och i så sätt är man behövd. Det tyckte jag var fint och en sanning för mig.

3 kommentarer:

Mia sa...

Snyggt Agnes! Tänk på att länka t.ex när du skriver in gamla bloggen. smart!
Jag ska följa dig!
kram

Agnes sa...

Tack för stödet! Kram!

Anonym sa...

Ska bli fint att följa dig, och se dina vackra bilder.
Kram!