onsdag 9 november 2011

In treatment


Idag vill jag rekommendera serien In treatment. Jag sitter uppe sent på nätterna och ser avsnitt efter avsnitt för det är så svårt slita sig. Den har gått på Svt men tyvärr inte längre så man får se den på nätet.
In treatment handlar om en terapeut, Paul och människorna som kommer och pratar med honom. I serien får inblick av hans egna liv men till mesta dels följer man patienterna i deras sessions med Paul. Både unga och gamla patienter.  Det som är intressant är psykologin, hur terapi hjälper människor och så klart att möta de väldigt intressanta karaktärerna som är spännande att följa i deras bearbetning.

3 kommentarer:

Mia sa...

Låter som en serie jag skulle gilla, man kan säkert streama den på Tv links. Får kolla upp det!

Mitt första besök härinne, härlig blogg du driver!
Kram

Agnes sa...

Hej Mia! Jag uppskattar verkligen din blogg, kan jag passa på att säga! Angående serien tror jag att de går att streama absolut!

Vad glad jag blir! Kram!

Christine sa...

Vilken mysig bluógg du har Agnes! :)

Kram Christine